Za oknem jesień. Nasze humory i samopoczucie mogą nie być najlepsze. Tymczasem jak wynika z badań dobre relacje ze współpracownikami to lepsze samopoczucie Twoje i innych. Co jednak zrobić, gdy w przeszłości zdarzało Ci się zapomnieć i powiedzieć za dużo?
Oto 3 proste sposoby na poprawienie atmosfery w Twoim miejscu pracy.
Odpowiedzialność
Sprawcami kłótni są zawsze dwie strony. Obrażanie się i wytkanie palcem błędów innych daje tylko chwilową satysfakcję. Wyciągnięcie ręki na zgodę w szerszej perspektywie na pewno się opłaci.
Profesjonalizm
Kolega z biurka obok nie musi być Twoim najlepszym kumplem. Wasza relacja nie powinna jednak wpływać na wykonywanie obowiązków. Na sukces pracujecie wspólnie. Pokaż, że to rozumiesz.
Atmosfera
Sfrustrowany współpracownik to gwarant złego samopoczucia całego zespołu. Staraj się poprawić klimat panujący wokół Ciebie. Lepiej dzielić się uśmiechem, niż patrzeć na siebie spode łba.